martes, 9 de septiembre de 2014

Fin do blogue

Motivos persoais me levan a que non poida actualizar este blogue coa asiduidade que debería, e ao non tratarse dun blogue persoal senón do blogue dun grupo de sendeirismo prefiro deixalo a facer unha trapallada (penso que o blogue debería ser dinámico).
Isto non quere dicir que o grupo de sendeirismo deixe de sair, todo o contrario, podedes seguilo a través do facebook neste enlace, onde poremos as rutas, como quedamos, etc. Xa sabedes que Baidesendas é un grupo de sendeirismo non profesional nin federado do Val Miñor (Baiona, Gondomar, Nigrán...) que adoitamos sair todos os domingos que podemos a facer unha ruta de sendeirismo.

Motivos personales me llevan a que no pueda actualizar este blog con la asiduidad que debería, e al no tratarse de un blog personal sino del blog de un grupo de senderismo prefiero dejarlo a hacer una chapuza (pienso que el blog debería ser dinámico).
Esto no quiere decir que el grupo de senderismo deje de salir, todo lo contrario, podéis seguirlo a través del facebook en este enlace, donde pondremos las rutas, como quedamos, etc. Ya sabéis que Baidesendas es un grupo de senderismo no profesional ni federado de el Val Miñor (Baiona, Gondomar, Nigrán...) que solemos salir todos los domingos que podemos a hacer una ruta de senderismo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada